середа, 3 лютого 2016 р.

Положення про методичну раду Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів



                                        
Загальні положення
  Методична рада створюється  з метою координації  методичної роботи в  школі.
  Рада є колективним суспільним органом, який  на добровільній основі об’єднує педагогічних працівників закладу.
  Рада є консультативним органом з питань організації методичної роботи в школі.
  Методична рада в своїй діяльності дотримується Конвенції про права дитини, керується законами України, нормативними документами Міністерства освіти і науки України, органів управління всіх рівнів з питань навчально-виховної, методичної діяльності, а також Статутом і правовими актами школи.
  

                   
                    Задачі і основні напрями діяльності методичної ради
  Методична рада створюється для вирішення наступних задач, покладених на навчальний заклад:
- координація діяльності методичних об'єднань і інших структурних підрозділів методичної служби , направленої на розвиток методичного забезпечення освітнього процесу;
- розробка основних напрямів методичної роботи;
- формування мети і задач методичної роботи;
- забезпечення методичного супроводу навчальних програм, розробка навчальних , науково-методичних і дидактичних матеріалів;
- організація діяльності, направлена  на освоєння нових педагогічних технологій;
- організація консультування педагогічних працівників  по проблемах вдосконалення професійної майстерності, методики проведення різних видів занять і їх навчально-методичного і матеріально-технічного забезпечення;
- розробка заходів щодо узагальнення і розповсюдження педагогічного досвіду вчителів школи;
- участь в атестації педагогічних працівників закладу.
- професійне становлення молодих  спеціалістів;
- виявлення, узагальнення і розповсюдження позитивного педагогічного досвіду творчо працюючих вчителів;
- організація взаємодії з іншими навчальними закладами з метою обміну досвідом і передовими технологіями в області освіти;
- упровадження в навчальний процес сучасних навчально-методичних і дидактичних матеріалів, систем інформаційного забезпечення.

                      Основні напрями діяльності методичної ради

- аналіз результатів освітньої діяльності по предметах;
- обговорення методичних напрацювань і дидактичних матеріалів по предметах;
- підготовка і обговорення методик викладання навчальних предметів,  
-  підвищення кваліфікації і кваліфікаційного рівня вчителів;
- обговорення  виступів з методики викладу принципових питань програми, - обговорення і розгляд календарно-тематичних планів;
- обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять і змісту дидактичних матеріалів до них;
- розробка і вдосконалення засобів  наочності навчання ( макетів, стендів, презентацій, схем, таблиць), а також методики їх використовування в навчальному процесі;
- вдосконалення навчальної  бази  (класів - кабінетів, локальної мереж і її програмного забезпечення);
- взаємовідвідування занять як усередині методичного об'єднання, так і між вчителями різних методичних об'єднань з метою обміну досвідом і вдосконалення методики викладання навчальних предметів;
- спільні засідання із спорідненими  МО в метою обміну досвідом роботи;
- вивчення досвіду роботи споріднених МО інших навчальних закладів;
- вибір і організація роботи наставників з молодими фахівцями і малодосвідченими вчителями;
- розробка положень про проведення конкурсів, олімпіад, змагань з різних предметів. 

                                 Організація роботи методичної ради
  До складу ради входять голови  шкільних методичних об’єднань, заступник директора  з НВР.  Склад ради затверджується наказом директора школи.
  Керує радою заступник директора з навчально – виховної  роботи.
  Робота ради здійснюється на основі річного плану роботи школи.
  Періодичність засідань ради – 1 раз на квартал.
  Рекомендації підписуються головою методичної ради і секретарем. По кожному з обговорюваних на засіданні питань приймаються рекомендації, які фіксуються в журналі протоколів.

                                   Права методичної ради
  Методична рада має право:
- готувати пропозиції і рекомендувати вчителів для підвищення кваліфікаційної категорії;
- висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу в школі;
- ставити питання про публікацію матеріалів про передовий педагогічний досвід, накопичений в методичних об'єднаннях;
- ставити питання перед адміністрацією школи про заохочення педагогічних працівників  за активну участь у методичній і проектно-дослідницькій діяльності;
- висувати вчителів для участі в конкурсах, що організовуються відділом освіти

                              Контроль за діяльністю методичної ради
  В своїй діяльності методична рада підзвітна педагогічній раді школи. Контроль за діяльністю методичної поради здійснюється директором  школи  відповідно до планів методичної роботи і внутрішкільного контролю.


                                                                           
  

Немає коментарів:

Дописати коментар