Загальні
положення
Методична рада
створюється з метою координації методичної роботи в школі.
Рада є колективним суспільним органом, який на добровільній основі об’єднує педагогічних працівників закладу.
Рада є консультативним органом з питань організації методичної роботи в школі.
Методична рада в своїй діяльності дотримується Конвенції про права дитини, керується законами України, нормативними документами Міністерства освіти і науки України, органів управління всіх рівнів з питань навчально-виховної, методичної діяльності, а також Статутом і правовими актами школи.
Рада є колективним суспільним органом, який на добровільній основі об’єднує педагогічних працівників закладу.
Рада є консультативним органом з питань організації методичної роботи в школі.
Методична рада в своїй діяльності дотримується Конвенції про права дитини, керується законами України, нормативними документами Міністерства освіти і науки України, органів управління всіх рівнів з питань навчально-виховної, методичної діяльності, а також Статутом і правовими актами школи.
Задачі і основні напрями
діяльності методичної ради
Методична рада створюється для вирішення наступних задач, покладених на навчальний заклад:
- координація діяльності методичних об'єднань і інших структурних підрозділів методичної служби , направленої на розвиток методичного забезпечення освітнього процесу;
- розробка основних напрямів методичної роботи;
- формування мети і задач методичної роботи;
- забезпечення методичного супроводу навчальних програм, розробка навчальних , науково-методичних і дидактичних матеріалів;
- організація діяльності, направлена на освоєння нових педагогічних технологій;
- організація консультування педагогічних працівників по проблемах вдосконалення професійної майстерності, методики проведення різних видів занять і їх навчально-методичного і матеріально-технічного забезпечення;
- розробка заходів щодо узагальнення і розповсюдження педагогічного досвіду вчителів школи;
- участь в атестації педагогічних працівників закладу.
- професійне становлення молодих спеціалістів;
- виявлення, узагальнення і розповсюдження позитивного педагогічного досвіду творчо працюючих вчителів;
- організація взаємодії з іншими навчальними закладами з метою обміну досвідом і передовими технологіями в області освіти;
- упровадження в навчальний процес сучасних навчально-методичних і дидактичних матеріалів, систем інформаційного забезпечення.
Методична рада створюється для вирішення наступних задач, покладених на навчальний заклад:
- координація діяльності методичних об'єднань і інших структурних підрозділів методичної служби , направленої на розвиток методичного забезпечення освітнього процесу;
- розробка основних напрямів методичної роботи;
- формування мети і задач методичної роботи;
- забезпечення методичного супроводу навчальних програм, розробка навчальних , науково-методичних і дидактичних матеріалів;
- організація діяльності, направлена на освоєння нових педагогічних технологій;
- організація консультування педагогічних працівників по проблемах вдосконалення професійної майстерності, методики проведення різних видів занять і їх навчально-методичного і матеріально-технічного забезпечення;
- розробка заходів щодо узагальнення і розповсюдження педагогічного досвіду вчителів школи;
- участь в атестації педагогічних працівників закладу.
- професійне становлення молодих спеціалістів;
- виявлення, узагальнення і розповсюдження позитивного педагогічного досвіду творчо працюючих вчителів;
- організація взаємодії з іншими навчальними закладами з метою обміну досвідом і передовими технологіями в області освіти;
- упровадження в навчальний процес сучасних навчально-методичних і дидактичних матеріалів, систем інформаційного забезпечення.
Основні напрями діяльності методичної ради
- аналіз результатів освітньої діяльності по предметах;
- обговорення методичних напрацювань і дидактичних матеріалів по предметах;
- підготовка і обговорення методик викладання навчальних предметів,
- підвищення кваліфікації і
кваліфікаційного рівня вчителів;
- обговорення виступів з методики
викладу принципових питань програми, - обговорення і розгляд
календарно-тематичних планів;
- обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять і змісту
дидактичних матеріалів до них;
- розробка і вдосконалення засобів наочності навчання ( макетів, стендів,
презентацій, схем, таблиць), а також методики їх використовування в навчальному
процесі;
- вдосконалення навчальної бази (класів - кабінетів, локальної мереж і її
програмного забезпечення);
- взаємовідвідування занять як усередині методичного об'єднання, так і між
вчителями різних методичних об'єднань з метою обміну досвідом і вдосконалення
методики викладання навчальних предметів;
- спільні засідання із спорідненими
МО в метою обміну досвідом роботи;
- вивчення досвіду роботи споріднених МО інших навчальних закладів;
- вибір і організація роботи наставників з молодими фахівцями і
малодосвідченими вчителями;
- розробка положень про проведення конкурсів, олімпіад, змагань з різних предметів.
Організація
роботи методичної ради
До складу ради входять голови шкільних методичних об’єднань, заступник директора з НВР. Склад ради затверджується наказом директора школи.
Керує радою заступник директора з навчально – виховної роботи.
До складу ради входять голови шкільних методичних об’єднань, заступник директора з НВР. Склад ради затверджується наказом директора школи.
Керує радою заступник директора з навчально – виховної роботи.
Робота ради
здійснюється на основі річного плану роботи школи.
Періодичність засідань ради – 1 раз на квартал.
Рекомендації
підписуються головою методичної ради і секретарем. По кожному з обговорюваних
на засіданні питань приймаються рекомендації, які фіксуються в журналі
протоколів.Періодичність засідань ради – 1 раз на квартал.
Права методичної ради
Методична рада має право:
- готувати пропозиції і рекомендувати вчителів для підвищення кваліфікаційної категорії;
- висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу в школі;
- ставити питання про публікацію матеріалів про передовий педагогічний досвід, накопичений в методичних об'єднаннях;
- ставити питання перед адміністрацією школи про заохочення педагогічних працівників за активну участь у методичній і проектно-дослідницькій діяльності;
- висувати вчителів для участі в конкурсах, що організовуються відділом освіти
Контроль за діяльністю методичної ради
В своїй діяльності методична рада підзвітна педагогічній раді школи. Контроль за діяльністю методичної поради здійснюється директором школи відповідно до планів методичної роботи і внутрішкільного контролю.
Немає коментарів:
Дописати коментар