середу, 3 лютого 2016 р.

Положення про шкільне методичне об'єднання вчителів-предметників Олександрівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Загальні положення
1.Методичне об'єднання – структурний підрозділ внутрішньої  системи управління навчально-виховним процесом, який координує методичну, організаційну роботу вчителів одного або кількох  близьких за змістом предметів.
 2. Методичне об'єднання вчителів здійснює навчально-методичне
забезпечення загальної середньої освіти та позакласну діяльність з предметів, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників навчального закладу згідно з рівнями, визначеними законодавством.
3 Керівництво роботою МО здійснює голова, який призначається наказом по школі, а за його відсутності - секретар МО.
4 Засідання МО проводяться 4-5 разів протягом навчального року: 

   Структура та функції методичного об'єднання

1. Структура методичного об'єднання включає всіх вчителів
навчального закладу за галузями знань державного компонента освіти.
2. МО може організовувати свою роботу за наявності 3-х та більше
учасників.
                   Зміст і напрямки роботи методичного об'єднання
  1. Впровадження новітніх освітніх технологій та систем, перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації методичної роботи в навчальному закладі.
    2. Аналіз якості освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу педагогічними кадрами.
    3. Навчально-методичне консультування педагогічних кадрів навчального
закладу.
    4. Організація безперервного удосконалення фахової освіти та кваліфікації
педагогічних кадрів.
   5. Обговорення питань з методики викладання предметів, принципових
питань програми Міністерства освіти, розгляд календарно-тематичних
планів.
  6.Надання допомоги вчителям у розвитку та підвищенні професійної
майстерності.
  7.Забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів,
виконання нормативних вимог до навчання та виховання учнів.
  8. Підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів  тощо.
  9.Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого
потенціалу педагогів, вивчення і узагальнення їхнього перспективного
педагогічного досвіду та його впровадження, залучення кращих із них до конкурсів професійної майстерності, навчально-методичної  роботи.
       Голова шкільного методичного об’єднання
    1. Планує роботу методичного об’єднання на поточний навчальний рік.
    2. Розподіляє методичні теми педагогічних працівників на поточний
навчальний рік та організовує педагогічні читання на засіданнях
методичного об’єднання.
3. Визначає функціональні обов’язки і ступінь відповідальності членів методичного об’єднання за їх виконання.
4. Відповідає за ведення документації шкільного методичного об’єднання (плани роботи, протоколи засідань, тексти виступів, розробки уроків, зразки наочності тощо).
5. Відвідує районні наради голів методичних об’єднань вчителів
відповідної галузі знань.
6. Складає графік проведення методичних заходів із педагогічними
працівниками.
7. Вивчає та аналізує роботу шкільного методичного об’єднання, складає списки необхідної науково-методичної літератури.
8. Створює банк даних  педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій, знайомить з ними членів методичного об’єднання.
9. Створює аудіо- та відеотеку кращих освітянських доробок вчителів
методичного об’єднання школи.
10. Збирає зразки кращих творчих робіт, виконаних учнями навчального
закладу.
11. Організовує пошукові дослідження в галузі розробки та впровадження методики, технологій навчання і виховання.
12. Спрямовує свою роботу на  впровадження в практику навчального закладу перспективного педагогічного досвіду, новинок навчально-методичної літератури, новітніх освітніх технологій та досягнень сучасної науки.
13. Готує навчальні матеріали та проводить І (шкільний) етап олімпіад з базових дисциплін.
14. Підводить підсумки та готує відповідні заявки на участь команди
школи у подальших етапах олімпіад з базових дисциплін.
15. Організовує роботу вчителів у підготовці команди школи у
Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін та конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН.
16. Разом із заступником директора з навчально-виховної роботи готує навчальні матеріали для проведення зрізів знань за річним робочим планом навчального закладу.
17. Разом із заступником директора з навчально-виховної роботи
складає план проведення предметних тижнів, призначає відповідальних
та слідкує за їх виконанням.
   18. Звітує про роботу методичного об’єднання на педагогічній раді школи.

   Обов’язки вчителів - членів МО
Кожен вчитель – член МО повинен:
   - постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність;
   - мати особисту програму професійної самоосвіти;
   - брати активну участь у розробці відкритих заходів;
   - брати участь у роботі засідань МО, практичних семінарах та інших заходах;
   - знати «Закон про освіту», нормативні документи, методичні вимоги                  
     до     кваліфікаційних категорій;
    -  володіти основами самоаналізу педагогічної діяльності.

     Права вчителів - членів МО
    1. Звертатися до адміністрації з проханням про відрядження на курси,
семінари, тренінги з питань підвищення фахової та професійної майстерності.
   2. Висувати пропозиції щодо поліпшення організації НВП в
навчальному закладі.
    3. Вносити пропозиції щодо організації та змісту атестації вчителів.

                  Документація МО
1. Положення про МО.
2. Аналіз роботи за  попередній навчальний рік.
3. План роботи на поточний навчальний рік.
4. Протоколи засідань.
5. Банк даних про вчителів: якісний та кількісний склад.
6. Інструктивно-методичні документи.
    7. Методична база напрацювань учителів МО.

     Керівництво діяльністю МО
     Контроль за діяльністю методичного об'єднання здійснює директор школи, його заступник з НВР  відповідно до планів методичної роботи школи і внутрішкільного контролю, затверджених директором школи.




Немає коментарів:

Дописати коментар